Liigu sisu juurde

Trends võrdleb teie viimase 90 päeva tegevusi viimase päeva tegevustega. See näitab, et aku kasutusaeg on erinev is kohal. Need on OLEDist veelgi energiasäästlikumad eriti eredamate sätete korral , vähemalt sama õhukesed, suudavad väikeses ruumis toota väga peeneid detaile või kõrgeid eraldusvõimalusi ning neil on suurepärane reageerimisaeg ja kontroll värskendussageduse üle. Ja kõik need on koos uute iPhone'idega ettevõtte septembrikuu ürituse käigus avalikustatud ja varsti pärast seda tarnitud välja arvatud esimene mudel, mis tarniti aastal Järgmise aasta aprill. Teie edenemist tähistavad kolm värvilist ringi.

  1. Apple Watch GPS või GPS + Cellular Mis vahe on?
  2. 17-aastase poisi liige keskmine suurus
  3. Siin On Kõik Apple Watch Series 4 Kollektsioonid, Mida Saab Tellida Septembril
  4. Kuidas tosta peenise suurust
  5. Mida teha suumimist
  6. Vaadake ametlikku suuruse juhendit Viimaste kuude oodatuim toode ja üks neist, mis kahtlemata tähistab seda
  7. Mida teha, kui liige, kuidas suurendada

Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid. Järgmise äratuse muutmine või väljalülitamine Avage Apple Watchis rakendus Sleep.

Funktsiooni Sleep seadistamine Apple Watchis

Puudutage oma praegust magamamineku ajakava. Uue äratuse aja määramiseks puudutage äratuse aga, keerake uue aja määramiseks Digital Crowni, seejärel puudutage Set.

Kui te ei soovi, et Apple Watch teid hommikul ärataks, siis lülitage Alarm välja. Muudatused rakenduvad ainult teie järgmisele äratusele, pärast mida kehtib teie tavapärane ajakava.

Keskel peenise suurus meeste Mis voib suurendada peenise kasvu

Märge: Samuti saate lülitada järgmise äratuse välja rakendusest Alarms. Magamise ajakava muutmine: puudutage preagust ajakava. Magamise ajakava lisamine: puudutage Add Another Schedule.

Alustamine

Magamiseesmärgi muutmine: puudutage Sleep Goal, seejärel määrake kaua soovite magada. Rahunemisaja muutmine: puudutage Wind Down, seejärel määrake, kui kaua peaks magamisrežiim olema enne magamaminekut aktiivne. Segamise vältimiseks enne kavandatud uneaega lülitub magamisrežiim juba Wind Down-rahunemisajal sisse. Magamisrežiim lülitab kellaekraani välja ning lülitab funktsiooni Do Not Disturb sisse. Saate teha järgmisi toiminguid.

IPhone'i miinimumnõuded

Ajakava päevade määramine: puudutage oma ajakava, seejärel puudutage Active On all olevat ala. Valige päevad, seejärel puudutage Done.

Jälgige Apple Watchi abil oma igapäevaseid tegevusi Apple Watchi rakendus Activity jälgib teie liikumisi kogu päeva jooksul ning julgustab saavutama seatud treeningueesmärke.

Äratuse ja magamamineku aegade muutmine: puudutage Wake Up või Bedtime, keerake uue aja määramiseks Digital Crowni, seejärel puudutage Set. Äratuse valikute määramine: lülitage Alarm välja või sisse või puudutage äratuse heli määramiseks Sound. Magamise ajakava eemaldamine või tühistamine: puudutage olemasoleva ajakava kustutamiseks Delete Schedule ekraani allservas või puudutage uue loomise tühistamiseks Cancel ekraani ülaosas.

Suurenda seksi Kuidas leida kutt, mida tema liige

Magamisvalikute muutmine. Puudutage Sleep, seejärel lülitage järgmised valikud sisse või välja.

Saate pikema aku, kuid mobiilse kiibi.

Sleep Mode: magamisrežiim lihtsustab Lock-kuva teie valitud Wind Down-ajal. Vaikimisi lülitub magamisrežiim sisse automaatselt.

Vere küllastumine hapnikuga

Puudutage Sleep Mode, seejärel lülitage see valik välja, et juhtida magamisrežiimi käsitsi Control Centerist. Show time: saate kuvada magamisrežiimi kui selle suurus 14 Watch iPhone'i kui selle suurus 14 Watch Apple Watchi ekraanidel kuupäeva ja kellaaega.

Selle sisse või välja lülitamiseks puudutage Sleep Mode. Sleep Tracking: kui see valik on sees, siis jälgib Apple Watch teie und ning lisab uneandmed iPhone'i rakendusse Health.

suured peenised suurendavad liikme Seks lugusid liikmete suuruste kohta

Charging reminders: Apple Watch tuletab teile meelde, et laeksite enne Wind Down-rahunemisaega aku täis ning annab märku, kui aku on täis laetud. Wake to haptic taps: puudutage ja hoidke ekraani allosa, pühkige Control Centeri avamiseks üles, seejärel puudutage vaikse režiimi sisselülitamiseks.

Millised suurused on parlamendiliikmed Kuidas suurendada peenise suurust, mis on

Apple Watch äratab teid puudutustega, mitte kuuldava äratusega. Saate muuta neid ja teisi magamisvalikuid ka iPhone'is.

Apple Watchi 6. ja watchOS 7 kuulujutud: vere hapnikutase, une jälgimine ja palju muud

Hiljutise magamisajaloo kuvamine Avage Apple Watchis rakendus Sleep. Kerige alla, et näha kui kaua te magasite eelmisel ööl ning oma viimase 14 päeva keskmist magamisaega. Magamisajaloo kuvamiseks iPhone'is avage iPhone'is rakendus Health, puudutage Browse, seejärel puudutage Sleep.

Lisateavet iPhone'i rakenduse Sleep kohta leiate iPhone'i kasutusjuhendist.